Då var vi där igen, ny web, ny profil men samma företag och samma logga, känns otroligt kul att göra förändringen.

För oss var det ett naturligt steg att ta, marknaden förändras och bästa knepet för att inte bli omsprungen är att alltid försöka ligga först. I vår bransch är det svårt, vi har många duktiga konkurrenter, konkurrenter som jag försöker se som inspiratörer, för utan deras konkurrens skulle vi sluta att utvecklas. Jag tar delar, axplock från konkurrenter som är bra, gör dem ännu bättre och kombinerar allt detta med det som är Magnusson och resultatet är det ni nu är inne och tittar på. Vår ambition med vår nya web är att fokusera ännu mer på bilder och ännu mer fokus på det estetiska. Vi vet att trenden gällande inredning är stor och den är här för att stanna, därför var det enligt vårt tycke en självklarhet att integrera en inredningsblogg som ger er som besöker vår hemsida ytterligare läsvärde. En annan funktion som varit viktig för oss är att det skall vara enklet att dela med sig av våra objekt, dels via sociala medier men även dela hela objekt via sms. Webben skall vara elegant, modern och användarvänlig.

Nu har vi den plattform vi känner att vi behöver men när förändringens vindar blåser kommer vi direkt vara med och se till att det senaste som finns även finns hos oss på Magnusson.