Vi har under de senaste månaderna på Magnusson Mäkleri förmedlat ett flertal underhandsförsäljningar till ett värde om ca 75 mkr. Detta har skett utanför den öppna marknaden och med full diskretion. Att försäljningarna kunnat genomföras beror på att vi har ett starkt kundregister, brett kontaktnät och en stor lokalkännedom. Försäljningarna har omfattat villor i Täby och Djursholm.

_______________________________________________________________________

Magnusson Mäkleri grundades 2008 av fyra mäklare med lång erfarenhet och ett brinnande intresse för att göra affärer. I dag är vi 35 anställda fördelade på 6 kontor. Förutom försäljning av lägenheter, villor och sjöställen är vi i dag en av Stockholms största nyproduktionsmäklare och har även etablerat oss på den kommersiella storhusmarknaden via vårt partnerföretag Rosengren.

Vår målsättning har aldrig varit att bli störst. Att ha nöjda återkommande kunder och att vara stolt över sitt jobb och sina kollegor, kommer alltid i främsta ledet hos oss. Våra ledord är till stor hjälp. För med personlighet, engagemang och hög kompetens kommer man långt.

Marcus Torell

VD | Fastighetsmäklare